Gerektiğinde uzmanlığa erişim ve ürün versiyonu güncellemeleri ve yükseltmeleri sunan ödüllü teknik destek ile işinizin yarım kalmasını önleyin. Ürün portföyünüzü optimize etme ve Citrix yatırımınızdan en büyük geri dönüşü sunma konusunda başarıya ulaşmanıza yardımcı olacak destek programlarını keşfedin.
Mevcut destek programları
Citrix Danışmanları, işleri daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde yürütmeye başlamanıza yardımcı olan yakın destekleri ve rakipsiz uzmanlıklarıyla başarılı ticari sonuçlar elde etmenize olanak verebilirler.
Danışmanlık hizmetleri
Bir Citrix ürün uzmanı haline gelin ve eğitim ve sertifikasyon ile kariyerinizi bir üst düzeye taşıyın. Citrix sertifikasyonları bilginizi ve uzmanlığınızı dünyaya kanıtlar.
Kaynaklar
Bakım ve destek ihtiyaçlarınızı planlayın ve bunlar için hazırlanın. Ürünleriniz için ürün kullanım ömrü dönüm noktalarını ve ömür sonu sürecini inceleyin ve anlayın.
Kaynaklar
Daha fazla destek kaynağı
8 -10 Mayıs | Anaheim, CA
Citrix Synergy 2018 kataloğu canlı!
Başarıya Giden Yollar ile en iyi seçeneklere ulaşın veya kendi gündeminizi oluşturun
Ödüllü teknik destek
Citrix, Bilgi Yönetiminde En İyi Uygulamalar ve Hizmet Teklifi Geliştirmede En İyi Uygulamalar için Technology Services Industry Association’dan 2017 STAR Ödülü ile onurlandırılmıştır.
Citrix peş peşe üçüncü yılında Destek, Eğitim ve Danışmanlığa Yönelik Müşteri Hizmetlerinde Dünya Standartlarında Mükemmeliyet için Northface Scoreboard ÖdülüSM’nün sahibi oldu.
Citrix Technical Support, Technology Services Industry Association’dan “Üstün Sınıf Yardımlı Küresel Destek” sertifikasını almıştır.
Citrix Qualtrics'ten 2017 Insights to Action (I2A) Gümüş Ödülü'nü aldı.